niedziela, 22 czerwca 2014

Informacja

Wiem, że spodziewaliście się nowego rozdziału, jednakże to tylko krótka notka z podziękowaniami. Rozdział pojawi się niebawem, ale proszę o cierpliwość i wyrozumiałość. Nie mam laptopa ,dlatego staram się pracować na telefonie a wierzcie lub nie...to trudne, jednak nie ważne. Agacia i ja chciałybyśmy podziękować cudownej Kaeru za poświęcenie swojego czasu na ponowne zrobienie szablonu, który nieoczekiwanie został usunięty.Obie nie wiemy, czy ktoś się włamał, czy to jakiś błąd bloggera, jednak ani my obie ani szabloniarka nie sądzimy, że usuwanie szablonu byłoby czyimś celem. Nie mieliśmy kopii szablonu, ani Kaeru, ani Agacia oraz ja. Tak więc naprawdę wielkie podziękowania dla szabloniarki za cierpliwość i chęci, szablon wygląda jeszcze lepiej niż wtedy. Ma ona naprawdę talent. Kaeru możecie znaleźć na poniższych stronach:
Wyimaginowana Grafika
Imaginaria Luna
Serdecznie zachęcam do zamawiania u niej, bo robi naprawdę niesamowite szablony oraz nagłówki. Jeszcze raz naprawdę dziękujemy,za to, że  zrobiłaś drugi szablon. Mam nadzieję, że tym razem nic podobnego nie będzie miało miejsca. Dziękujemy!


PS dla czytelników: Data rozdziału czwartego części drugiej jest nieznana, jednak postaram się go napisać szybko. Pewna czytelniczka proponowała mi przerwę do czasu ,aż nie odzyskam laptopa. Oh, chyba nie chciałaby czekać rok na rozdział. Proszę , czekajcie cierpliwie. Nie wiem ile go napiszę. Na telefonie nie mogę sprawdzić ile będę miała stron. Piszę rozdział w notatniku , abym mogła go pisać wszędzie, nawet nie mając internetu. Potem skopiuję na bloggera. Bądźcie cierpliwi, a nie pożałujecie ( to znaczy mam nadzieję). I prośba do was... mam nieodparte wrażenie, że  niektórzy czytają a nie komentują i to trochę mnie smuci, bo możecie nawet postawić głupią kropkę, aby pokazać, że czytacie. Niektórym z was po prostu nie chce się komentować, ale co zrobić. Ja z Agacią chciałybyśmy  podziękować tym osobom, które komentowały każdy rozdział. Trzymajcie się i do czwartego rozdziału!

4 komentarze:

  1. poczekam i jestem nowa tutaj ale [piszesz tak zajebiście <3 ze warto :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje opowiadanie jest super, czekam z niecierpliwością na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To opowiadanie prowadzą dwie autorki Agacia i ja, wiem że Agacia pisze ode mnie dużo lepiej ale ja piszę od niedawna i nie mam dużego doświadczenia w przeciwieństwie do niej. Tak więc proszę o wyrozumiałość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie widzę różnicy przy zmianie autorów, przynajmniej jej nie odczuwam czytając wasze opowiadanie, które jest genialne. Taka inna wersja 50 Twarzy Greya, której przeczytałam wszystkie części... XD Czekam z niecierpliwością na nn i będę komentować każdy rozdział obiecuję ( do tej pory nie komentowałam, ponieważ dopiero dzisiaj znalazłam waszego bloga i przeczytałam od razu wszystkie rozdziały, które mi się podobają i bardzo mnie wciągnęły w tą historię).
    PS. Bardzo mi się podoba wygląd bloga ma taką fajną "aurę" i nadaje charakteru temu blogu adekwatnego do opowiadania.
    Wasza wierna czytelniczka Weronika <3

    OdpowiedzUsuń